Wartości
Wartości, które wyznajemy
Wartości, które wyznajemy są dla nas fundamentem rozwoju. W oparciu o nie budujemy dobre relacje z klientami i otoczeniem. Nasz sposób patrzenia na rozwój przedsiębiorstwa sprawia, że Zeelandia jest wartościowym partnerem biznesowym i cenionym pracodawcą.
Pomysłowość
W interesach jest tylko jedna stała cecha: zmiana. Wiemy, że aby dotrzymać kroku zmianom musimy przez cały czas się uczyć i rozwijać nowe pomysły. Nasza praca jest ekscytująca, ciekawa i pełna wyzwań. Stawiamy sobie wysokie cele. Marzymy. Myślimy o rzeczach, które wydają się niemożliwe do uzyskania. I nierzadko, udaje nam się je osiągnąć.
Odpowiedzialność
Jako przedsiębiorstwo wywieramy wpływ na naszych klientów, pracowników, konsumentów i otoczenie. Mamy świadomość, że aby ten wpływ był pozytywny, musimy przyjąć odpowiedzialność za otaczających nas ludzi i rzeczy.
Każdego dnia, naszym celem jest tworzenie organizacji, która dostarcza klientom wysokiej jakości produkty i usługi, a pracownikom stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju. Równie ważna jest dla nas troska o środowisko i wspieranie lokalnych społeczności. Chcemy być stawiani za wzór dla innych firm i ludzi.
Odwaga
Mamy odwagę, aby eksperymentować i wykazywać inicjatywę. Uczymy się zawsze najlepiej przy wykonywaniu własnej pracy. Próbujemy, obserwujemy wyniki, wyciągamy wnioski. Doskonalimy procesy i weryfikujemy przekonania. Nie popełniamy dwa razy tych samych błędów. Nabytą w ten sposób wiedzą dzielimy się z innymi członkami zespołu i klientami.
Ambicja
Naszą ambicją jest być prawdziwym partnerem dla piekarzy i cukierników: uczestniczyć w ich działalności, pomagać im w dostarczaniu produktów wysokiej jakości, podwyższać ich wydajność i rozszerzać asortyment produktów. Wierzymy, że sukces naszych klientów, jest też naszym sukcesem.
Zaangażowanie
Słuchamy ludzi. Z uwagą słuchamy siebie nawzajem, bo wiemy, że wzajemne zrozumienie jest podstawą dobrej współpracy pomiędzy członkami zespołu. Nie mniej uważnie słuchamy klientów. Zawsze staramy się jak najlepiej zrozumieć ich potrzeby i problemy.
Na szczerym i otwartym porozumieniu budujemy zaufanie. Dopiero obustronne zrozumienie, zaufanie i szacunek czynią nasz wspólny sukces możliwym do osiągnięcia.