Badania i rozwój
Jak powstają nasze produkty?
Nasz dział Badań i Rozwoju w odpowiedzi na ciągle zmieniające się otoczenie, potrzeby klientów oraz pojawiające się trendy na rynku opracowuje produkty, receptury oraz nowatorskie i innowacyjne rozwiązania w kategorii piekarskiej, cukierniczej oraz aromatów.
Naturalne składniki, wartości odżywcze
Jednym z najważniejszych skojarzeń pojawiających się gdy myślimy o produktach spożywczych jest ich naturalność. To bardzo istotna kwestia dla naszego działu Badań i Rozwoju. Prace w tym zakresie zaowocowały przebudowaniem portfolio produktów piekarskich oraz ciągłymi wysiłkami aby nasze receptury pozostawały jak najbardziej wolne od sztucznych dodatków.
Rosnąca świadomość konsumentów na temat zdrowotności oraz wartości odżywczych produktów skutkuje z kolei pracami nad rozwiązaniami innowacyjnymi w zakresie produktów spełniających konkretne funkcje (np. pieczywo dla aktywnych, pieczywo dla osób dbających o zdrowie i formę) z zachowaniem wszelkich walorów sensorycznych.
Smak, zapach, świeżość
Jednym z najważniejszych kryteriów jakości produktów spożywczych jest ich smak. W przypadku produktów piekarniczych kolejnym istotnym kryterium jest struktura miękiszu, świeżość oraz przydatność do spożycia. W tym tkwi cała sztuka aby zaproponować produkty najwyższej jakości z zachowaniem świeżości przy obecnie długim czasie liczonym od produkcji do konsumpcji.
W przypadku kategorii cukierniczej ważną cechą wyróżniającą nasze produkty obok smaku jest także wygląd, nad którym pracują nasi doświadczeni Mistrzowie Cukiernictwa.
Współpraca z Klientem przy tworzeniu produktów
Wierzymy, że prawdziwe innowacje mają swoje źródło we współpracy – dlatego nasi klienci często uczestniczą w rozwoju nowych produktów.
Wewnętrznie również stawiamy na współpracę: zespół Badań i Rozwoju współpracuje ściśle z działem sprzedaży, który jest łącznikiem z klientem oraz działem marketingu, który uważnie śledzi zachowania konsumentów.
Obserwowanie trendów i badania rynkowe
Nasze produkty nie powstają tylko w laboratorium. Bliski kontakt z rynkiem, przyglądanie się i analizowanie zwyczajów żywieniowych, trendów, mód i nowinek – to także istotna część procesu. Nowe smaki, nowe składniki, miejsca i okoliczności w których jemy – wyznaczają dla nas kierunki rozwoju.
Własne obserwacje wzbogacamy badaniami wykonywanymi wraz z zewnętrznymi partnerami, które często stanowią dla nas punkt wyjścia w rozwoju produktu.
Udogodnienia w produkcji
Czy to mając na uwadze obniżenie kosztów czy też ze względu na trudności w pozyskaniu odpowiedniego personelu, wielu Klientów szuka sposobów racjonalizacji swoich procesów produkcyjnych oraz oszczędzenia czasu i energii.
Swoje produkty tworzymy biorąc pod uwagę możliwości i cele klientów w tym zakresie i pomagamy im wdrażać rozwiązania podwyższające efektywność operacyjną.