Donuty -
pieczone, a
nie smażone.
Donuty – pieczone, a nie smażone.
Tradycyjny, smażony Donut zawdzięcza swoje pochodzenie holenderskim osadnikom, którzy przywieźli go do Stanów Zjednoczonych w XVII Iwieku. Dziś Donuty to przede wszystkim modny trend, który z USA przeniósł się na cały świat! Jego międzynarodowa kariera sprawiła, że Donut ma różne „oblicza” oraz różne nazwy: donut, donat, doughnut.
Prezentujemy Państwu szeroką koncepcję alternatywnych – pieczonych, a nie smażonych Donutów. Jako bazę wykorzystaliśmy wiele mieszanek cukierniczych. Dzięki ich wykorzystaniu powstały smaczne, różnorodne i wyjątkowe przekąski na każdą okazję oraz porę roku! Donuty są najszybciej rozwijającą się kategorią produktów cukierniczych na polskim rynku.
Dlaczego pieczone, a nie smażone? Wykorzystanie różnych mieszanek biszkoptowo-tłuszczowych, polew oraz nadzień otwiera zupełnie nowe możliwości dla tych produktów! Niestandardowy proces przygotowania, pieczenie zamiast smażenia, pozwalają uzyskać fantastyczne efekty i dają nieskończone możliwości kreacji i poszerzenia asortymentu.
Nasze DONUT STORY, czerpiące z historii i doświadczenia, to wyjątkowyk koncept biznesowy – od odpowiedzi na silny trend, przez produkt, technologię produkcji i dekorację, po jego prezentację oraz promocję konsumencką. Stawiamy na bogaty smak płynący z wnętrza, różnorodność wykończenia i jakość produktu.
Prostota wykonania i łatwość wdrożenia procesu z wykorzystaniem dedykowanej formy jest szansą na wprowadzenie do oferty wyróżniającego się, całorocznego asortymentu cukierniczego.
Koncept Donuty pozwala na wygenerowanie wysokiej marży na asortymencie sprzedawanym „na sztuki”, a także wyraźnie zwiększa atrakcyjność lady.
Donuty sprawdzą się w ramach standardowej oferty sprzedaży, jak również pod specjalne i dedykowane zamówienia i realizacje.
-
Dedykowana forma
-
32 pomysły
-
20 różnych mieszanek cukierniczych
O szczegóły zapytaj swoją Koordynatorkę lub Przedstawiciela Handlowego.