COOKIES
Szanowni Państwo, ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Państwa przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami.

Koordynator ds. sprzedaży

 

 

 Zeelandia jest wiodącym dostawcą dodatków funkcjonalnych do przemysłu piekarskiego i cukierniczego o międzynarodowym zasięgu z atmosferą firmy rodzinnej oraz wysoką kulturą organizacyjną. Cechami wyróżniającymi naszych Pracowników jest nastawienie na współpracę, wzajemny szacunek, otwarcie na naukę i nowe doświadczenia.

 

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisku:

 

Koordynator ds. sprzedaży

Katowice

 

Poszukujemy osoby:

  • z wykształceniem minimum średnim,
  • dobrze zorganizowanej oraz komunikatywnej,
  • dobrze czującej się w telefonicznych kontaktach z klientami,
  • pogodnej, energicznej i uśmiechniętej,
  • zaangażowanej i potrafiącej pracować w zespole,
  • podstawy wiedzy z zakresu księgowości i rachunkowości będą dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym przedsiębiorstwie zapewniającym nowoczesne warunki pracy,
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń wraz z pakietem socjalnym (opiekę medyczną i ubezpieczenie),
  • pakiet niezbędnych szkoleń,
  • dobrą atmosferę pracy.

 

Pisemne oferty, głównie CV, prosimy kierować na adres praca@zeelandia.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"